squeee the lemon...make it as lemon juice.suck it all.Allah is forever wit you.

Friday, September 23, 2011

owh...snappp

Hari-hari manusia update facebook...




Kalau binatang ade facebook, agak-agak ape status mereka ?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi . kenyang erkk . Alhamdulillah .

CICAK : isteriku tersepit pintu !

KUCING BETINA: “Anak i yg ke-5 baru tanya siapa bapaknya . i bingung nak jawab ape . i sendiri lupa bapaknya siapa.”

AYAM : Kawan2 . kalau esok gua x update . bererti gua sudah digoreng . I love u all . jangan lupe wat kenduri arwah untuk i ye .

NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hentam . Gua positif HIV AIDS. uwaaaaaaa :(

KUCING: Baru je add awek sebelah rumah . keturunan PARSI babe !!!


BABI : Aku bengang betul la . dia g pijak taik kucing tapi nama aku yang disebutnye. wei bro! respect la sikit ! tension !!







*gelak golek-golek?
First reaction?

Laughing or sengih macam kerang busuk depan laptop...

honestly...am the one who "sengih macam  kerang busuk" tue...for ten seconds

before i look at this jokes from the other perspectives and

i saw me doing the same stupid things like them

refresh facebook..reading other's status without any purpose

and yeahhh...masa terbuang macam tue jer..=.="


sama ke kita dengan ermmmm...menda-menda yang kat atas

tak sampai hati nak sebut...yaiii~

ape speselnyer kita sebagai makhluk yang diberikan akal

sobsob...*masuk menyorok bawah katil..maluuu*

T_T"




No comments:

Post a Comment