squeee the lemon...make it as lemon juice.suck it all.Allah is forever wit you.

Friday, September 23, 2011

tanak yang tanak tanak

nonsense tajuk?
well...mendalam maksud tajuk tu..
terase lemahnya diri sebab nak tarik kawan kita masuk bulatan gembira tapi tak berjaya
if only i can drag "kawan" to bulatan gembira just for one time
i will do that.."kawan"

biyane-yo

kita gaduh gaya ribut taufan garuda petala kelima pon
aku sayang ko lagi..aku tanak ko hanyut yang sehanyut-hanyutnya
kalo kita boleyh pegang tali tue sama-sama walau hujung yang sikit tue pon
i will spare some for you...and you
at least...selemah-lemah iman..sebab aku pon tak cukup kuat
nak jadi qudwah hasanah dekat orang-orang sekeliling
tak cukup tarbiyah ke hati yang x cukup clean..sendiri paham la kan.=.="
tapi seungguhnya hati manusia ALLAH yang pegang..
aku doakan ALLAH berikan aku kekuatan nak jalinkan semula persahabatan yang putus tu
niat aku..inshaALLAH...nak bawak ko masuk bulatan gembira sekali.
sentap rase once i heard u pushing this "thing" away
don't ever put me in that thing...*facepalm*
if I can sit face to face and explain things to you
but i think am not strong enough..
even face to face conversation...
aku doakan kau "kawan",dapat spark.mana tahu ko jadi daie yang sangat hebat..
.maafkan aku sebab tak cukup kuat untuk tarik korang..T_T

butttt....looking at this from positive sides...jom sama-sama ubah diri to be a better person...inside and outside.inshaALLAH
betulkan niat..moga ALLAH permudahkan
tade orang kata pon jalan ni mudah..
heh..ingat nak masuk syurga ALLAH senang ke..takat gaya ni ujian nak banding ngan sahabat
jauhhh sangat lagi..*air mata gaya air terjun*
jangan mengalah..yoshhh

mode:kena cari berus besi cuci hati..literally saying.

No comments:

Post a Comment