squeee the lemon...make it as lemon juice.suck it all.Allah is forever wit you.

Sunday, June 7, 2015

Cah...

Dah kau kenapa muka macam tak makan seminggu?

Kurang asam budak kecik ni.Gaya tak sayang gigi.

Lah..betul la.spill.kenapa?

Letih.

Malam ni ade usrah ke?

Yerpppp.same place.same time.konvoi macam selalu.akak tunggu.

....

Aku rasa tak sempat.esok nak kena observe.lesson plan entah ke mana.teaching aids lagi.file gedabak tu aku tak belek lagi.

Dahtu?

err..aku skip usrah...kali ni jer.

******************************************************
I think this thought crossed my mind several times throughout the hectic year.

Instead...we whined together.

The three months of torture.Tanggungjawab dakwah entah ke mana.cukup hidupkan diri dengan usrah yang kadang sampai half asleep. sesat berjam-jam.gaduh sebab putus konvoi.

Intro mengarut.

Sebenarnya.

Aku rindu berlari berkejar tak cukup masa.

Aku rindu kena sound dalam usrah.

Aku rindu gaduh dengan geng kuda time sesat.

Aku rindu bawak kereta gila-gila gara-gara lambat pergi program.

Aku rasa macam tengah futur.

T____T

No comments:

Post a Comment